search
menu

هتل باغ سرهنگ بابل

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل باغ سرهنگ بابل
امکانات هتل باغ سرهنگ بابل
خدمات هتل باغ سرهنگ بابل
واحد های اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی

معرفی هتل باغ سرهنگ بابل


هتل باغ سرهنگ بابل در ابتدای مسیر ورودی پارک جنگلی بزچفت بناشده است. شهرهای شمال ایران به خصوص شهرستان بابل و منطقه بابلکنار به قدری خوش آب و هوا و چشم نواز هستند که محال است کسی از سفر به این مناطق پشیمان شود. هتل باغ سرهنگ بابل نیز در بهترین منطقه بابلکنار واقع شده است و زیبایی های اطراف آن هوش از سر هرکسی می پراند. چشم انداز بی نظیر این هتل به قله دماوند حقیقتا زیبا و تماشایی است.
دریاچه لفور با داشتن درختان سربه فلک کشیده و جنگل ها و آبشارهای روح افزا، یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی ایران است که در نزدیکی هتل قرار گرفته و هتل باغ سرهنگ بابل را به یک مکان عالی برای اقامت تبدیل می کند. علاوه برآن امکانات و خدماتی که این هتل به مهمانان ارائه می دهد نیز دلیل دیگری است که آن را به اولین انتخاب گردشگران و مسافران منطقه تبدیل می کند. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما چارتر و اقامت در این هتل زیبا، سفری لذت بخش و به یادماندنی را تجربه کنید و برای چندروزی هم که شده از هیاهوی زندگی شهری فاصله بگیرید و خود را به دست آرامش بی نظیر طبیعت منطقه بسپارید.

امکانات هتل باغ سرهنگ بابل


هتل باغ سرهنگ بابل با فراهم آوردن طیف گسترده ای از امکانات، اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران به ارمغان می آورد. پارکینگ هتل با ظرفیت ۱۲ ماشین از جمله امکاناتی است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. رستوران بام هتل نیز با ظرفیت ۸۰ نفر در روز انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی و فست فود را به مسافران ارائه می کند. مسافران می توانند اوقات فراغت خود را در کافی شاپ یا چایخانه سنتی هتل سپری کنند یا در فضای سبز محوطه هتل قدم بزنند و به تماشای طبیعت بپردازند. از دیگر امکانات موجود در هتل داشتن پارک کودک است که مهمانان می توانند از محوطه آن برای سرگرم کردن کودکان خود استفاده کنند و سفر را برای آنها نیز دلچسب و خاطره انگیز کنند.
همچنین هتل دارای صندوق امانات نیز است که امکان نگهداری از اشیاء گران قیمت با خیالی آسوده را برای ساکنان هتل فراهم می سازد. لازم به ذکر است که هتل باغ سرهنگ بابل مجهز به پله اضطراری نیز است که امنیت و آرامش خاطر کامل را به مهمانان پیش کش می کند.

خدمات هتل باغ سرهنگ بابل


پرسنل مجرب هتل باغ سرهنگ بابل با روی خوش و فرهنگ مهمان نوازی مازندرانی از مهمانان استقبال می کنند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به مهمانان است. داشتن روم سرویس از خدمات ویژه هتل است که این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا در هر ساعتی از شبانه روز، هر غذا و نوشیدنی را که تمایل دارند سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. همچنین هتل دارای خدمات تور و آژانس مسافرتی نیز است که مهمانان می توانند از آنها استفاده کنند و در طول سفر پذیرای لحظات به یادماندنی و زیبایی باشند.
سرویس اتاق ها نیز از جمله خدمات هتل است که می تواند خیال مسافران را از نظر تمیزی و نظافت اتاق هایشان راحت کند. از دیگر خدمات هتل باغ سرهنگ بابل می توان به خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدار باش، تاکسی سرویس و... اشاره کرد که تمامی آنها دست به دست هم داده اند تا اقامتی دلچسب و همراه با آرامش را برای ساکنان هتل تضمین کنند. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما ضمن سفر به این منطقه و استفاده از طبیعت بکر و چشم نواز آن در این هتل اقامت داشته باشید و از امکانات و خدمات آن لذت ببرید.

واحد های اقامتی هتل


واحد های اقامتی هتل باغ سرهنگ بابل همگی نوساز هستند و اقامت در آنها خاطرات خوش زیادی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. این هتل ۳ طبقه و ۹ اتاق مجهز دارد و تعداد تخت های آن در مجموع به ۳۰ تخت می رسد. انواع واحد های اقامتی هتل شامل سوئیت دو نفره، سوئیت یکخوابه چهار نفره ویژه و سوئیت شش نفره ویژه است که مهمانان می توانند به دلخواه یکی را انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


تمامی واحدهای اقامتی هتل باغ سرهنگ بابل دارای سیستم تهویه و سیستم گرمایش و سرمایش مطبوع هستند و حس خوشی را از اقامت به شما منتقل می کنند. تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، مبلمان، آشپزخانه، بالکن، چای ساز، آب رایگان، مینی بار رایگان و... از جمله امکاناتی است که در همه واحدهای اقامتی هتل مشاهده می شوند.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است